mandag den 16. maj 2011

Papegøjen fra Amerika...

Jeps, det er nemlig på lørdag, at vi spiller på Forbrændingen. Som musiker kan man (i hvert fald hvis man er undertegnede) godt blive en lille smule nervøs, når man skal stå på den der scene. Allerførste gang jeg spillede trommer, formåede jeg f.eks. i bar befippelse at glemme de første 3-4 stortromme-slag, samtidig med at jeg fik viklet mine bukser (ret sikkert lavet af det fineste fløjl) ind i pedalen. Nu snakker vi heldigvis en skolekoncert i 5. klasse engang i midt-firserne, men det blev det nu ikke mindre pinligt af. Det kan i øvrigt nævnes, at ud af de to, der kunne spille trommer, var jeg den næstbedste, så jeg havde fået den letteste sang, nemlig "Papegøjen fra Amerika", mens den dygtigste (min ven, Egil, der senere gik hardcore og spillede dødsmetal i det her band) fik lov til at spille noget meget coolere. Hvorom alting er, skulle jeg nok bare have spillet trommerne sådan her dengang i 5. (som et lille kuriosum har Mikkel og Jesper i øvrigt brugt hele den sidste uge på at øve moves og prøve tøj, sådan så det bliver the spitting image af Page og Plant, I kan komme til at se i Albertslund, det lyder underligt, men jeg tror sgu, det bliver fedt):

0 kommentarer:

Send en kommentar